Vásárlási, szállítási és fizetési tudnivalók

A VÁSÁRLÁS  LÉPÉSEI

Fogyasztó a szerződést a honlapon található megrendelő űrlap kitöltésével és elküldésével elektronikus úton köti meg.

  1. A Honlapon megvásárolható termékek jellemzőit a termékek információs oldalán, a Honlapon lehet megismerni. Ha a termékekkel kapcsolatban kérdése merülne fel, emailben felveheti velünk a kapcsolatot, és örömmel tájékoztatjuk. Ehhez haszálja a https://www.fahidieva.hu/kapcsolat oldalon található űrlapot.

A termékek ára mindig a kiválasztott termékek mellett feltüntetett összeg, amely már tartalmazza az általános forgalmi adót. Az árak magyar forintban (HUF) vannak feltüntetve.

A Honlapon feltüntetett árak változtatásának jogát a Vállalkozás fenntartja azzal, hogy a módosítás a Honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, és a korábbi megrendeléseket nem befolyásolja.

  1. A Honlapon kiválasztott termékeket Fogyasztó a “Kosárba rakom” gombra kattintva a kosarába teheti. Ezután a program átirányítja a Kosár oldalra. Folytathatja a böngészést a nélkül, hogy a kosár tartalma törlődne, vagy véglegesítheti a megrendelést.

A kosár tartalmát Fogyasztó a Honlap menüjében a “Kosár” hivatkozásra kattintva bármikor megtekintheti, módosíthatja, illetve a kosarat ki is ürítheti.

  1. A “Tovább a megrendeléshez” gombra kattintva Fogyasztó a Megrendelés oldalra kerül. Számlázási és szállítási adatainak megadása után választhat szállítási és fizetési módot, melyek a következők:

Magyarországra történő szállítás esetén:

1: Foxpost csomagautomata. Fogyasztó a csomagot a választott csomagautomatából veheti át, és választhat előre vagy a helyszínen fizetés között.

2: Házhozszállítás. A csomagot a Foxpost segítségével szállítjuk házhoz. Választható előre fizetés átulalással vagy PayPal-lal (bankkártyás) és a helyszínen fizetés (utánvét). 

Ha külföldről szeretne rendelni, kérjük írjon nekünk. A Kapcsolat oldalon található űrlappal küldhet nekünk üzenetet.

A megrendelést a Honlapon keresztül csak akkor lehet elküldeni, ha Fogyasztó a számlázási adatoknál valamennyi kötelező mezőt kitölti.

Fogyasztó köteles a saját, valós adatait megadni. Valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Vállalkozás kizárja felelősségét, amennyiben Fogyasztó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

A Vállalkozást Fogyasztó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatok miatt bekövetkező teljesítési, illetve szállítási késedelemért vagy egyéb problémáért felelősség nem terheli.

  1. A megrendelés véglegesítése előtt Fogyasztót arra kérjük, hogy fogadja el jelen Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.

A választott fizetési módtól függően, ekkor a program vagy átirányítja Fogyasztót a PayPal fizetési felületre, vagy a megrendelés elküldhető.

A PayPal fizetési felületen Fogyasztó módosíthatja az adatait, vagy fizetés nélkül visszaléphet a honlapra, a kosár tartalmának módosításához vagy másik fizetési mód választásához.

  1. A válaszott fizetési módtól függően a fizetés után, illetve a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva Fogyasztó véglegesíti a megrendelést, amellyel a szerződés létrejön, és amely fizetési kötelezettséget jelent.

Mielőtt megrendelését véglegesíti, Fogyasztó bármikor visszatérhet az előző lépésekhez, így javítani tudja a bevitt adatokat, illetve módosíthat a kosár tartalmán.

  1. A megrendelést Szolgáltató/Kereskedő/Vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja.
  2. A megrendelés után a válaszott fizetési módtól függően megkezdjük a rendelés feldolgozását. A rendelés állapota a Menüben a “Fiókom” menüpontra kattintva nyomon követhető.